Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Frédéric Chopin: "Είμαι χαρούμενος εξωτερικά''


"Είμαι χαρούμενος εξωτερικά, ειδικά ανάμεσα στους δικούς μου ανθρώπους (μετρούν άραγε οι Πολωνοί για δικοί μου)? Αλλά μέσα μου με τρώει κάτι. Κάποιο προαίσθημα, το άγχος, τα όνειρα - ή αϋπνία - μελαγχολία, αδιαφορία - επιθυμία για ζωή, και την επόμενη στιγμή, επιθυμία για θάνατο. Κάποιο είδος της γλυκιάς γαλήνης, ένα είδος μούδιασμα, αφηρημάδα ..."Μακάρι να μπορούσα να αποτινάξω τις σκέψεις που δηλητηριάζουν την ευτυχία μου. Και όμως παίρνω ένα είδος ευχαρίστησης αναδεύοντάς τις. Μερικές φορές δεν μπορώ παρά να βογγώ, να υποφέρω, και να βγάζω την απελπισία μου στο πιάνο!"

Frédéric François Chopin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώμερσετ Μωμ, «Διακοπές στο Παρίσι» βιβλιοπαρουσίαση.

Εξαιρετική αναγνωστική εμπειρία που προτείνω στους βιβλιόφιλους. Στο «Διακοπές στο Παρίσι», ο Μωμ παρακολουθεί τον νεαρό ήρωά του καθώς έρχε...