Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Συνομιλία με τους "σιωπηλούς"...


Ψηλαφώντας και αρχειοθετώντας μέρος των 3.500 και πλέον βιβλίων που έχω συλλέξει και διαβάσει από τα 13 μου χρόνια έως σήμερα, σκέφτομαι πως τούτη η βιβλιοθήκη είναι ένα μικρό μνημείο κουλτούρας και αισθητικής αλλά και υπαρξιακής ανησυχίας και αναζήτησης, γνωρίζοντας κάθε πλανόδιο βιβλιοπώλη και κάθε βιβλιοπωλική "τρύπα" της Αθήνας σαν την παλάμη μου.
Σ' αυτή τη συλλογή συνυπάρχουν η "Ασκητική" του Καζαντζάκη με τις συλλεκτικές εκδόσεις των "Μίκη-Μάους και του "Αστερίξ", η "Νεοελληνική Αθυροστομία" με τον Παπαδιαμάντη, το Ευαγγέλιο με το Κοράνι και τα "Ανάλεκτα" του Κομφούκιου. Ο Καβάφης και ο Σεφέρης με τον Μπουκόφσκι και τον Μπωντλαίρ, ο Κουμανταρέας και ο Ταχτσής με τον Χένρι Μίλερ και τον Νόρμαν Μέιλερ, ο OSHO με τον Άγιο Νεκτάριο και ο Θουκυδίδης με τον Παπαρρηγόπουλο!
Είμαι πολύ περήφανος για αυτή την συλλογή. Εγώ διαμόρφωσα εκείνη και εκείνη εμένα!

Χ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώμερσετ Μωμ, «Διακοπές στο Παρίσι» βιβλιοπαρουσίαση.

Εξαιρετική αναγνωστική εμπειρία που προτείνω στους βιβλιόφιλους. Στο «Διακοπές στο Παρίσι», ο Μωμ παρακολουθεί τον νεαρό ήρωά του καθώς έρχε...