Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Παπαδημητροπούλου-Κούκος-Κανάκης. Το "μυστικό" ρε και η ερμηνεία που ξεχώρισε!




Από τη βραδιά της εκτέλεσης του έργου μου (19-5-18) για σοπράνο και πιάνο με τίτλο "I have started to say" σε ποίηση του μεγάλου Άγγλου ποιητή Philip Larkin, κρατώ την γεμάτη καλούς φίλους αλλά και εξαιρετικούς συναδέλφους αίθουσα του Ωδείου Φίλιππος Νάκας που μας τίμησαν με την παρουσία τους, κρατώ τα πολύ εγκωμιαστικά σχόλια των συνθετών Περικλή Κούκου, Μιχάλη Αρχοντίδη και Χρήστου Ζερμπίνου για το έργο μου, αλλά και τις εξαιρετικές ερμηνείες που μας χάρισαν οι δύο ταλαντούχοι καλλιτέχνες Σοφία Παπαδημητροπούλου (σοπράνο) και Δημήτρης Κούκος (πιάνο). 




Ιδιαίτερα κρατώ τον ενθουσιασμό του κοινού σε εκείνο το ψηλό ρε, με δύο βοηθητικές, λίγο πριν ολοκληρωθεί το έργο, νότα ιδιαίτερα δύσκολη και επικίνδυνη που όμως η Παπαδημητροπούλου μετέτρεψε σε θρίαμβο, αποσπώντας έτσι ακόμη ένα πολύ θερμό  χειροκρότημα λίγο πριν το τέλος του έργου, δικαιώνοντας απόλυτα την επιλογή μου να επιχειρήσω να γράψω κάτι τόσο δύσκολο και να της το αφιερώσω μελετώντας τις δυνατότητες της φωνής της για πολύ καιρό. 

Το κοινό ξέσπασε σε αυτό το αυθόρμητο χειροκρότημα όπως ακριβώς το είχα σχεδιάσει στο μυαλό μου όταν έγραφα τούτη την μυσταγωγική νότα ακολουθώντας πιστά τους εμπνευσμένους στίχους του Larkin και η στιγμή καταγράφηκε στη μνήμη όλων των παρισταμένων, ως μια ακόμη εξαιρετική ερμηνεία στην εργογραφία μου. 

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά την Σοφία και το Δημήτρη για την όμορφη ερμηνεία τους και τους εύχομαι κάθε επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνουν πάντα στο μέλλον! Θα είμαι πάντα δίπλα τους! Όπως ευχαριστώ και όλους εκείνους τους καλούς φίλους, συναδέλφους και παλιούς μαθητές που με τίμησαν με την παρουσία τους! 

Δεσμεύομαι σύντομα να υπάρξει σχετική δημοσίευση του έργου στο κανάλι μου.

Χάρης Κανάκης
Συνθέτης Πιανίστας
Μέλος ΕΕΜ
http://kanakisharis.wixsite.com/pianist-composer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώμερσετ Μωμ, «Διακοπές στο Παρίσι» βιβλιοπαρουσίαση.

Εξαιρετική αναγνωστική εμπειρία που προτείνω στους βιβλιόφιλους. Στο «Διακοπές στο Παρίσι», ο Μωμ παρακολουθεί τον νεαρό ήρωά του καθώς έρχε...